QI Helpdesk
Aplikace QI Helpdesk maximálně urychlí a zefektivní vyřizování požadavků zákazníků a zároveň zvýší úroveň poskytovaných služeb. Zpracování dotazů a reklamací bude přehledné a pohodlné.
Řešení pracuje ve dvou rozhraních – na internetu přes QI portál a v informačním systému QI. QI portál slouží jako sběr požadavků od klientů, zároveň zde klient pomocí přístupových práv sleduje, jak je jeho požadavek postupně řešen. Nastavení přístupu může být jak pro registrovanou společnost, tak jednotlivce.
Portálová část je propojena s informačním systémem QI, kde je pod příslušným evidenčním číslem požadavek veden a je zde zaznamenávaná diskuze s historií požadavku. Z formuláře požadavku je možnost přímo generovat úkoly, procesy a akce, například s postupem řešení reklamace. K požadavku se zároveň automaticky připojí příloha z portálu, v QI můžete k požadavku také připojit telefonát, poznámky, jakýkoli soubor. Kompletní historie požadavku zůstává zachována a je možné dále data vyhodnocovat.